دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 404
بازدید کل : 183950
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
رفع ابهام...

سلام دوستای گلم.مرسی از مهربونیا و دلداریاتون.

اما این وسط یه سوء تفاهم پیش اومده، اومدم رفعش کنم.من نه با پرستو دعوا کردم،نه باهاش قهرم و نه هیچ چیزه دیگه ای.درسته برای اولین بار از دستش ناراحت شدم اما باهاش دعوا نکردم.آدم که تمام خوبیای یه نفرو بخاطره یه اشتباهش که نادیده نمیگیره که.من پرستو رو از چیزی که شاید به ذهنش برسه هم بیشتر دوست دارم.هرچیزی که بشه اون هنوزم برای من همون فرشته اس که بوده.دوسش دارم و هرکاریم حاضرم براش بکنم.امیدوارم که همه شما دوستای گلم توجیه شده باشین.

حتی دیروز توی کلاس وقتی پرستو اومد سعی کردم خیلی خودمو راحت نشون بدم تا معذب نشه پیش ما.اما خودش ساکت بود.تازه وقتی مهیار و پروا بهم گفتن:حالا چرا خودشو میگیره بهشون گفتم که الکی قضاوت نکنین،شاید خستس و چیزی بهش نگین.

پرستوی گلم،آبجی جونم،میدونم که گاهی به وبم میای میخوام همینجا بهت بگم که هر طوری که باشی من عاشقتم و همون فرشته نجات باقی میمونی.هنوزم با جون و دل حاضرم غماتو به دوش بکشم تا تو لبخند بزنی عزیزم

 

قابل توجه بعضیا،مهیار و ماهان دوستای دو قلوی من هستن که دخترن نه پسر.بابا مگه تاحالا ندیدین که اسم دختر و پسر مشترک باشه؟

 

shomare1 عزیز اگه ممکنه بگو کی هستی یا آدرس وب یا ایمیلت رو بذار که بتونم جوابتو بدم.چون واقعا بجا نمیارم.

امـــ ـروز خَمـ شـــُدَمـ وَ دَرگــ ـوشـــِ نــ ـوزادـﮯ

کـہ مــُرده بـہ دُنیا آمــَده بــ ـود آهستـہ گـــُفتَمـ :

بــخوابـ کـہ چیزـﮯ را اَز دَســـ ـتـ نَدادہ ـاـﮯ ...!

 




چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, توسط sogand